Monitorowanie sklepów internetowych

Monitorowanie e-sklepów – z czym to się wiąże?

Monitorowanie e-sklepów w dzisiejszych czasach jest bardzo ważnym elementem prowadzonego biznesu, szczególnie tego rozwijającego się. To działalność, dzięki której można ocenić efektywność konkretnego serwisu. Firmy zajmujące się tym niejako przejmują rolę klienta, aby sprawdzić funkcjonalność różnych elementów danej strony czy też aplikacji on-line. Firma, która otrzymuje zlecenie monitorowania sklepów internetowych sprawdza rzeczy takie jak: możliwość poprawnego zalogowania i wylogowania się użytkownika, intuicyjność rozmieszczenia konkretnych przycisków, możliwość wyszukania konkretnego produktu, możliwość dodania produktu do schowka, możliwość powiadomienia klienta o dostępności produktu, możliwość poprawnego zrealizowania transakcji etc. Jeśli na przykład monitoruje się bank on-line testuje się również choćby możliwość sprawdzenia bieżącego salda, możliwość wykonania przelewów krajowych i zagranicznych czy też sprawdzenie realizacji wszystkich zleconych przelewów. https://dealavo.com/pl/

Czy monitorowanie e-klepu jest nam potrzebne?

Monitorowanie sklepów internetowych daje nam możliwość szybkiego i dokładnego sprawdzenia, czy wszystkie elementy serwisu/ aplikacji on-line działają prawidłowo, czy może jednak któreś z nich wymagają udoskonalenia. Dzięki temu,że usługa taka prowadzona jest przez całą dobę, błędy szybko można naprawić. Dodatkowo, można sprawdzić przede wszystkim funkcjonalność strony, czyli to, czy jest ona łatwa i intuicyjna w obsłudze dla klientów.

Bez kategorii

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Previous reading
Monitorowanie sklepów internetowych
Next reading
Monitoring konkurencji